Wat verandert er in jouw markt, organisatie of omgeving?
De wereld om ons heen verandert. Technologie gaat ons leven steeds meer beheersen, productieprocessen worden steeds slimmer en sneller, distributiekanalen worden korter en de kwaliteitsnorm
veranderd: wat gisteren goed was, moet vandaag beter en is overmorgen al weer achterhaald. Hoe ga jij om met deze veranderingen? Waarin gaat jouw organisatie het verschil maken? Hoe hou je als organisatie aansluiting bij de behoefte van je klanten en relaties? Of de mensen waar je mee samenwerkt? Hou je krampachtig vast aan wat je hebt of ga je mee met deze tijd?.
‘Strategie is dingen die veraf zijn dichtbij zien en dingen die dichtbij zijn, veraf zien.’
Een meer dan goede kennis met ervaring
Als alles verandert dan zijn er creatieve ideeën nodig om beter aan te sluiten bij de wensen van klanten, relaties en de organisatie. Commotion is een ervaren sparringpartner op gebied van marketing en communicatie, zowel strategisch als op uitvoeringsniveau. Wars van wollige rapporten en overbodige processen, maar oplossingsgericht en creatief. Onze kennis en ervaring zijn gestoeld op de praktijk. No-nonsense en effectief. Zowel in de profit als de non-profitsector. Met de relatie in het vizier en uw succes als doel. Commotion denkt:
- Strategisch: effectieve marketinginnovatie, marketinginnovatie, merkontwikkeling, positionering, branding, strategische communicatie en jaarplannen, bureaumanagement
- Tactisch: creatieve marketingconcepten, communicatieconcepten, onderzoek, huisstijlontwikkeling en –management.
- Operationeel: efficiënte uitvoering van campagnes, advertising, events, media, artwork, Projectmanagement.
‘Commotion heeft mij verder geholpen met het concretiseren van mijn ideeën. Nu staat er een sterk merk, een professionele website en begint de communicatie z’n vruchten af te werpen.’
Op zoek naar perspectief in jouw markt of organisatie? Bel Ton van Kattenbroek op 06 – 55 79 50 71 of stuur een bericht ->