Wat zijn de kernwaarden van jou en je organisatie?
Succesvolle marketing en communicatie begint bij jezelf. Als de kern van jouw bedrijf, als zender van de boodschap. Wie bent je? Wat doe je? Waarin ben je anders? Wat is jouw identiteit? Identiteit is de oorspronkelijke bron van iedere organisatie, van ieder mens. Identiteit is de werkelijke ‘ik’, de ziel. Gebaseerd op kernwaarden. . Om achter je identiteit te komen is een spiegel onmisbaar. Het laat zien wie je bent. Een spiegel heeft macht. Het maakt vrolijk of verdrietig. Dat ligt eraan wie er terug kijkt. En wie er terugkijkt, ligt uiteindelijk aan jezelf. Zie je iemand zoals je echt bent of zie je iemand die je wilt zijn? Dit wordt voor een groot deel bepaald door jouw beleving. En juist daar loert het gevaar, want een vertekend beeld geeft een ongewenst effect. Durf je die spiegel eens voor jou of je organisatie te zetten?
‘Wees jezelf. Er zijn al genoeg anderen.’
Training Identitiet en mindset
In deze training ‘Identiteit en mindset’ leer je jezelf als mens ontdekken en inzicht te krijgen in je denkpatronen. Tijdens deze training krijg je antwoorden op o.a. de volgende vragen:
- Hoe krijg ik in beeld wie ik ben?
- Wat maakt mij als persoon uniek?
- Waarvan krijg ik energie en waar loop ik op leeg?
- Hoe komt het dat ik altijd op dezelfde manier reageer?
- Hoe doorbreek ik patronen in mijn gedrag?
- Wat moet ik doen en vooral niet doen tijdens mijn presentatie?
Investering in je toekomst
Deze training duurt 1 dag (8 uur) en is inclusief Energy Drives Drijfverenscan en lunch. Voor deze training investeer je tijd en slechts €785 (excl. BTW). Je betaalt dit bedrag binnen 2 weken na ontvangst van de factuur, voorafgaand aan de training. Let op: De kosten zijn fiscaal aftrekbaar als ondernemerskosten of als opleidingskosten. De BTW is als ondernemer terug te vorderen.
‘Nadat ik de drijfverenscan had gedaan en deze persoonlijk werd toegelicht in de groep kreeg ik meer inzicht in wat ik echt leuk vind. Toen ik meer begon te begrijpen over mijn denkpatronen ging ik snappen waarom ik bepaalde keuzes had gemaakt. Wat een inzichten!’
Wil je ook meer creativiteit ontwikkelen bij jezelf of in je organisatie? Laat dan weten dat je belangstelling hebt voor deze exclusieve training , dan zetten wij je op de voorkeurslijst. Stuur een bericht ->