Maak je gebruik van de meerwaarde van jouw identiteit?
Corporate identity: de identiteit van de organisatie. Maar wat is identiteit eigenlijk? Wie ben je als mens, als organisatie? Corporatie identity is een wetenschap op zich. Er zijn boeken vol over geschreven. In veel gevallen heel filosofisch of zweverig. Wij houden het graag praktisch en concreet. En (her)ontdekken missie, visie en kernwaarden (brand identity) en vertalen deze naar een logo en huisstijl (visual identity). Wij baseren onze visie op Corporate identity op drie basiselementen:
- design: beelden, symbolen en vormen. Dit is wat de verschillende doelgroepen van jou zien.
- communicatie: relatiecommunicatie, PR en imago. Dit is wat de doelgroepen van je horen en lezen. De boodschap staat hierin centraal.
- gedrag: omgangsvormen, taalgebruik en contact. Hier gaat het over hoe je je als bedrijf, organisatie of ondernemer gedraagt.
‘Succesvol zijn in je markt of organisatie lukt alleen als je het verschil kunt maken.‘
De kracht van het verschil: waarmee maak jij het verschil?
Om succesvol te worden en te blijven in uw bestaande of nieuwe markten is het cruciaal dat u het verschil kunt maken. Dat is de basisvoorwaarde voor een sterke positionering. Wij helpen u als bedrijf, instelling of als zelfstandig ondernemer om succesvoller te zijn door een sterkere positionering te realiseren in bestaande en nieuwe markten. Met creatieve oplossingen in marketing en communicatie creëren wij zowel het verschil als de verbinding.
‘In een markt met producten waar het uitsluitend om functionaliteit gaat, is Commotion er in geslaagd een beleving te creëren gebaseerd op de kernwaarden van onze organisatie. Wij hebben daar op de beurs goed op gescoord!’
Op zoek naar perspectief in jouw markt of organisatie? Bel Ton van Kattenbroek op 06 – 55 79 50 71 of stuur een bericht ->